31 januari 2009

weekend.

Hier weer ff een berichtje van mij. Het gaat naar omstandigheden wel goed met mij. De afgelopen twee maanden is er veel gebeurd, maar het is allemaal goed dat ik het nu meemaak in plaats van aan de andere kant van de wereld. Als je wil weten wat het is vraag je het me maar als je me tegen komt.

Gisteren ben ik voor het eerst op vrijdag wezen trainen voor stijldansen. Het was heel erg gezellig en ik heb een leuke danspartner waar ik voor mij gevoel heel goed mee kan dansen. Ik heb zelf de samba er bij geleerd en ik vind het telkens leuker om nieuwe dansen te leren.

Donderdag en Vrijdag was ik voor het eerst op me nieuwe stageplek. Ik loop stage in de bethel kerk. Het is een leuke stage plek, omdat ik de meeste mensen die er stage lopen en werken wel ken en ik voel me er erg op me plek.

nou dit was weer een update van de afgelopen week. Ik hoop dat ik elke week een berichtje te schrijven, maar kan het niet beloven.

tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten